Customer Service Manager
Het coördineren, plannen en organiseren van de verschillende activiteiten van het team customer service vanuit een sterke samenwerking met de 3 business units. Dit alles met het doel een correcte en kwalitatieve service voor onze klanten te verzekeren.
Functie
- Aansturen, informeren, coachen, evalueren en motiveren van de teamleden opdat hun competenties, vaardigheden en kennis optimaal worden ingezet en ontwikkeld
- Organisatie en opvolging van het werk en de processen
- Verbeteren en optimaliseren van de processen en workflows binnen CS, alsook het implementeren ervan
- Rapporteren over de voortgang van de processen, opvolgen van KPI’s
- Opnemen van de rol van key user SAP
Profiel
- Master diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring in het aansturen van een team en bij voorkeur 5 jaar ervaring in een internationale CS context.
- Kennis van het NL/FR/ENG/D
- Leden van je team kunnen motiveren, enthousiasmeren
- In overleg kunnen gaan met stake holders ten einde tot een optimalisatie van de processen te komen
- Probleemoplossende en analytische aanpak
Ons aanbod
- Crop’s biedt jou een boeiende, autonome en gevarieerde functie aan met de mogelijkheid om te ondernemen en zelf accenten te leggen
- Je komt terecht in een financieel gezond bedrijf in volle expansie, waar innovatie, het ontwikkelen van talenten en duurzaamheid centraal staan;
- Uiteraard staat hier een aantrekkelijk salaris tegenover, aangevuld met een pakket extralegale voordelen en een bedrijfswagen.