Customer Service Manager

Het coördineren, plannen en organiseren van de verschillende activiteiten van het team customer service vanuit een sterke samenwerking met de 3 business units. Dit alles met het doel  een correcte en kwalitatieve service voor onze klanten te verzekeren.

2070153 Fruitbrochure.indd
2070153 Fruitbrochure.indd

Functie

  • Aansturen, informeren, coachen, evalueren en motiveren van de teamleden opdat hun competenties, vaardigheden en kennis optimaal worden ingezet en ontwikkeld
  • Organisatie en opvolging van het werk en de processen
  • Verbeteren en optimaliseren van de processen en workflows binnen CS, alsook het implementeren ervan
  • Rapporteren over de voortgang van de processen, opvolgen van KPI’s
  • Opnemen van de rol van key user SAP

Profiel

  • Master diploma of gelijkwaardig  door ervaring
  • Ervaring in het aansturen van een team en bij voorkeur 5 jaar ervaring in een internationale CS context.
  • Kennis van het NL/FR/ENG/D
  • Leden van je team kunnen motiveren, enthousiasmeren
  • In overleg kunnen gaan met stake holders ten einde tot een optimalisatie van de processen te komen
  • Probleemoplossende en analytische aanpak

Ons aanbod

  • Crop’s biedt u een boeiende, autonome en gevarieerde functie aan met de mogelijkheid om te ondernemen en zelf accenten te leggen
  • Je komt terecht in een financieel gezond bedrijf in volle expansie, waar innovatie, het ontwikkelen van talenten en duurzaamheid centraal staan;
  • Uiteraard staat hier een aantrekkelijk salaris tegenover, aangevuld met een pakket extralegale voordelen en een bedrijfswagen.